حریم خصوصی کاربران


بیت پی متعهد می شود طبق سیاست امنیت اطلاعات ، اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند ، به استثنا مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار می باشد.


بیت پی اطلاعاتی را در حین تراکنش ها و عملیات بانکی از مشتریان خود جمع آوری می کند که در موارد زیر از آنها استفاده خواهد کرد :
1. حل و فصل اختلافات و مشکلات ناشی از تراکنش های ناموفق و موفق
2. جلوگیری و شناسایی فعالیت های غیرمجاز ، مخرب و مشکوک
3. ارائه سرویس ها و خدمات جدید بر اسای نیاز کاربران


بعد از کلیک بر روی Trusted Logo ای که در وب سایت خود قرار داده اید، به منظور اطمینان بیشتر اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ عضویت و اطلاعاتی که برای تعامل بیشتر مشتری با شما مورد نیاز باشد، نمایش داده خواهد شد.


بیت پی اطلاعات شخصی شما را برای اشخاص ثالث آشکار نمی کند مگر در مواردی که آشکار سازی اطلاعات شخصی شما برای مراجع قضایی ذیصلاح و یا افرادی که دارای صلاحیت قانونی هستند و حکم قضایی دارند مورد استفاده الزامی باشد.


به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، بیت پی سیستم تیکت پیشیبانی را برای کاربران خود فراهم نموده است. کاربران می توانند بعد از ورود به اکانت خود از این سیستم استفاده نمایند. به عنوان مثال اگر شما از درگاه پرداخت فروشنده ای بر روی بیت پی وجهی را پرداخت کرده و کالا یا سرویس خود را دریافت نکردید، می توانید به وسیله این قسمت مورد تخلف را گزارش دهید. سپس در این شرایط بیت پی امکان گفتگو بین خریدار و فروشنده را فراهم می آورد و برای حل مشکل می کوشد. در صورت عدم رفع مشکل، حل اختلاف از طریق مراجع قضایی به علت موجود بودن مستندات قابل پیگیری می باشد. البته بیت پی هیچ برگشت وجهی را تضمین نمی کند. اما در راستای جلوگیری از کلاه برداری اقدامات سخت گیرانه ای اعمال می نماید.


بیت پی با هرگونه فعالیت مخرب و اسپم به شدت برخورد خواهد نمود و در صورت تخلف اکانت متخلف را با همه موجودی آن بلاک می کند و سعی می کند مبالغ مشکوک را به حساب افراد واریز کننده برگشت دهد. بدیهی است که اطلاعات فرد خاطی به مراجع ذیربط ارسال و شخص دیگر مجاز به استفاده از خدمات بیت پی نمی باشد.


کاربران می توانند بعد از ورود به اکانت خود با مراجعه به بخش تنظیمات > ویرایش اطلاعات و پسورد، اطلاعات خود را تغییر دهند. توجه به این نکته ضروریست که برای دریافت وجه و تسویه حساب بانکی اطلاعات مالک اکانت بیت پی با اطلاعات حساب بانکی فرد باید یکسان باشد. در غیر اینصورت تا زمان تصحیح اطلاعات هیچ گونه وجهی به حساب کاربر واریز نخواهد شد .


بیت پی مجاز است تا در صورت مشاهده هرگونه اکانت جعلی که برای خراب کاری یا تست در سیستم ایجاد شده اند، یا اکانت هایی که 48 ساعت از عضویت آنها گدشته است ولی نسبت به فعال سازی آن اقدام نشده است، اقدام نموده و اکانت مربوطه را بلاک یا حذف نماید.